Nagrody Najlepsze Medyczne SPA
Głosowanie Prestige SPA Awards


Covid-19 Bezpieczeństwo w Hotelu

15.05.2020

      ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRZEWODNIK POBYTOWY

Szanowni  Państwo,

W trosce o udany pobyt oraz wspólne bezpieczeństwo wdrożyliśmy szereg procedur i zasad funkcjonowania na terenie hotelu.  Są one zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Dodatkowo przeprowadziliśmy wiele działań pozwalających panować nad tą wyjątkową sytuacją, a poprzez to pogodzić działalność hotelu  z organizacją Państwa wypoczynku.  Zasady mogą zostać zmienione podczas pobytu, co może być związane z odgórnymi decyzjami rządu. W takim przypadku zostaną Państwo na bieżąco poinformowani o zmianach. Mamy nadzieję, że urok małej, spokojnej, uzdrowiskowej miejscowości Solec-Zdrój oraz dostęp do najsilniejszej wody siarczkowej zapewnią Państwu chwilę odpoczynku, relaksu i dobrego samopoczucia.  Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się i przestrzeganie zaleceń. 

Dziękujemy.

ZASADY OGóLNE

Na terenie Hotelu mogą przebywać tylko zameldowani Goście hotelowi. 

Przed meldunkiem zostanie przeprowadzona ocena zdrowia, wypełniona i podpisana „Ankieta Wstępnej Kwalifikacji”, „Ankieta Aktualizacyjna” oraz „Wytyczne i informacje odnośnie pobytu w hotelu Malinowy Zdrój”. Przy podwyższonej temperaturze 37,7 st. C nie będzie możliwości realizacji pobytu. 

Teren Hotelu jest ogrodzony. 

Goście hotelowi zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa podczas zabiegów oraz rozmów z pracownikami, częstego mycia i dezynfekowania rąk oraz zachowania dystansu od pozostałych osób na terenie Hotelu min. 2m.

Zalecamy noszenie maseczek na terenie obiektu.

W Hotelu został wyznaczony pokój izolacji w przypadku wystąpienia podejrzenia zakażenia koronawirusem. Procedura wg wytycznych GIS oraz lekarza prowadzącego.

W przypadku gorszego samopoczucia czy lekkiego przeziębienia lub lekkich objawów chorobowych prosimy zakładać maseczki wychodząc  z pokoju.

Używanie telefonów komórkowych dozwolone jest tylko w pokojach lub na zewnątrz obiektu.

Prosimy o przestrzeganie wprowadzonych zasad. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy pobytu w przypadku nieprzestrzegania obowiązujących wytycznych.

HIGIENA

1. Hotel wyposażony jest w  ozonatory, którymi dezynfekowane są pokoje po każdym pobycie Gości, gabinety oraz części wspólne Hotelu.

2. Po wyjeździe Gości wykonujemy 24 godzinną przerwę w udostępnieniu pokoju. Jest to czas, który poświęcamy na ozonowanie, dezynfekcję wyposażenia pokoju i łazienki oraz wietrzenie. 

3. Pościel, ręczniki oraz szlafroki  oddajemy do wyspecjalizowanej pralni w celu zapewnienia najwyższej jakości bezpieczeństwa i higieny.

4. W częściach ogólnodostępnych udostępniamy dla Gości płyny dezynfekujące. 

5. Pomieszczenia ogólnodostępne, klamki, poręcze, windy, wózki bagażowe itd.  są dezynfekowane co godzinę.

6. W pokojach hotelowych oraz toaletach zostały wyłączone suszarki. Bardzo prosimy o zabranie suszarki ze sobą.

7. W trosce o Państwa bezpieczeństwo usunęliśmy z pokoi wszystkie zbędne przedmioty, w tym informatory hotelowe.

8. W łazienkach dostępne są instrukcje prawidłowego mycia rąk oraz żel antybakteryjny.

9. Sprzątanie pokoi podczas pobytu odbywa się tylko i wyłącznie na życzenie Gościa. Bardzo prosimy zgłaszać powyższą potrzebę w sytuacjach niezbędnych ze względu na Państwa i nasze bezpieczeństwo.  Wszelkie usterki prosimy zgłaszać telefonicznie do recepcji.      

RECEPCJA

1. W recepcji wyznaczone są  stanowiska do obsługi Gości. Przy jednym stanowisku może znajdować się jedna osoba/rodzina. 

2. W holu recepcyjnym zostały wyznaczone co 2m miejsca dla osób oczekujących.

3. Na blacie recepcyjnym została zamontowana przezroczysta płyta plexi, dodatkowo pracownicy recepcji obsługują Gości w maseczkach jednorazowych/przyłbicach. 

4. Blat recepcyjny, terminale płatnicze, karty klucze, długopisy,  telefony są regularnie dezynfekowane.

5. Prosimy o ograniczenie do minimum przebywania w recepcji podczas załatwiania niezbędnych spraw.

6. Zachęcamy Państwa do rozliczeń bezgotówkowych. Prosimy również o wyliczoną kwotę opłaty klimatycznej. Terminal dezynfekujemy po każdym użyciu.

7. Przed każdorazowym podejściem do lady recepcyjnej prosimy o  założenie maseczki i dezynfekcję rąk.

CENTRUM REHABILITACJI

 1.  Na ladzie recepcyjnej została zamontowana przezroczysta płyta plexi, dodatkowo pracownicy recepcji obsługują Gości w maseczkach jednorazowych/przyłbicach.

2. Blat recepcyjny, terminale płatnicze, telefony są regularnie dezynfekowane. 

3. Prosimy o ograniczenie do minimum przebywania w recepcji podczas załatwiania niezbędnych spraw. 

4. Rekomendujemy planowanie zabiegów telefonicznie  podczas pobytu lub mailowo przed przyjazdem. 

5. Przed każdorazowym wejściem do Centrum Fizjoterapii prosimy o  założenie maseczki i dezynfekcję rąk. 

6. Prosimy o przychodzenie pojedynczo na wyznaczona godzinę na zabiegi (prosimy o punktualne przybycie). Nie wolno przynosić ze sobą telefonów komórkowych oraz innych zbędnych rzeczy. 

7. Podczas przychodzenia na zabiegi należy zachować 2 metry odległości od innych osób. 

8. Pracownik zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zabiegów w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem lub nieprzestrzegania wprowadzonych zasad. 

9. W przypadku zabiegu kriosauny prosimy o zabranie ze sobą rękawic i skarpet. 

10. Sprzęt oraz akcesoria używane do zabiegów są każdorazowo dezynfekowane. 

11. Gabinety zabiegowe są każdorazowo dezynfekowane oraz wietrzone. 

12. W gabinecie zabiegowym może przebywać tylko jedna osoba i terapeuta. 

13. Zachęcamy Państwa do rozliczeń bezgotówkowych. 

14. Z zabiegów mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby zameldowane w Hotelu.

RESTAURACJA

1. Restauracja jest czynna. Posiłki wydawane są wg aktualnych zaleceń co do formy podania.

2. Podczas spożywania posiłku  w restauracji, jeśli zajdzie taka potrzeba,  Goście zostaną podzieleni na tury dla ograniczenia ilości osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu i zachowania bezpieczeństwa. 

3. Przy konieczności podawania posiłków na wynos, Goście otrzymają przygotowane zestawy do zabrania do pokoi. 

4. Zamówienia dodatkowo płatne będą doliczane do rachunku hotelowego. Nie ma możliwości zapłacenia w restauracji kartą lub gotówką.

5.  Wszystkie posiłki przygotowywane są w odpowiednich warunkach, kucharze i kelnerzy pracują z zachowaniem zasad szczególnej higieny.

KOSMETYKA AND WELLNESS

1. Korzystanie z basenu wg aktualnych zaleceń. Jednocześnie z basenu może korzystać  10 osób. Dokładne informacje zostaną Państwu przekazane  na miejscu, a wszelkie zmiany co do korzystania na bieżąco. Zewnętrzne jacuzzi, sala zabaw pozostają zamknięte do odwołania. 

2.  W trosce o Państwa bezpieczeństwo nie wypożyczamy kijów do Nordic Walking. 

3. Salon Kosmetyczny czynny od 25 maja.

4. Blat recepcyjny, terminale płatnicze, telefony są regularnie dezynfekowane. 

5. Prosimy o ograniczenie do minimum przebywania w recepcji kosmetyki podczas załatwiania niezbędnych spraw. 

6. Rekomendujemy planowanie zabiegów telefonicznie podczas pobytu lub mailowo przed przyjazdem. 

7. Przed każdorazowym wejściem do Salonu Kosmetycznego prosimy o  założenie maseczki i dezynfekcję rąk. 

8. Prosimy o przychodzenie pojedynczo na wyznaczona godzinę na zabiegi (prosimy o punktualne przybycie). Nie wolno przynosić ze sobą telefonów komórkowych oraz innych zbędnych rzeczy. 

9. Podczas przychodzenia na zabiegi należy zachować 2 metry odległości od innych osób. 

10. Pracownik zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zabiegów w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem lub nieprzestrzegania wprowadzonych zasad. 

11. Sprzęt oraz akcesoria używane do zabiegów są każdorazowo dezynfekowane. 

12. Gabinety zabiegowe są każdorazowo dezynfekowane oraz wietrzone. 

13. W gabinecie zabiegowym może przebywać tylko jedna osoba i kosmetyczka. 

14. Zachęcamy Państwa do rozliczeń bezgotówkowych. 

15. Z zabiegów mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby zameldowane w Hotelu.

DOSTAWCY TOWARóW I USŁUG

1. Personel firm współpracujących, przy dostarczaniu towarów i usług  wyposażony jest w maseczki/ przyłbice, rękawiczki jednorazowe i płyn dezynfekujący. 

2. Każda z współpracujących firm złożyła oświadczenie iż proces produkcji oraz organizowanie dostaw i usług przebiega pod nadzorem i rygorem sanitarnym zgodnym z przepisami prawa.  

NASI PRACOWNICY

1. Obsługa Hotelu  przestrzega wszystkich obowiązujących zasad higieny i bezpieczeństwa zgodnie z wprowadzonymi rozporządzeniami. 

2. Personel porusza się po hotelu w maseczkach ochronnych lub przyłbicach.  Przy bezpośredniej obsłudze również w rękawiczkach jednorazowych. Myje i dezynfekuje dłonie, poddany jest mierzeniu temperatury oraz ocenie stanu zdrowia. 

3. Personel do pracy dojeżdża transportem indywidualnym.

4. W razie najmniejszych wątpliwości co do stanu zdrowia Pracownicy zostali poinstruowani o konieczności pozostania w domu. 



Aktualności



Rezerwacja telefoniczna

+48 41 370 4000



Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o leczeniu uzdrowiskowym, atrakcjach regionu i promocyjnych cenach w Malinowym Zdroju zapisz się do naszego newslettera. Klikając "Zapisz się" zgadzasz się z następującą treścią: "Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204, z późn. zm.)"

skocz do góry
Hotel**** Medical Spa Malinowy Zdrój
ul. Leśna 7, 28-131, Solec-Zdrój, woj. Swiętokrzyskie
Tel. 41 370 4000
realizacja